Re: komp na sygnale

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 22:51:51 MET

Mon, 15 Nov 2004 17:24:25 +0100, na pl.comp.pecet, wpaszczu_ napisał(a):

> mam wolnego kompa na celeronie 700
> który chce uchodzić za szybkiego
> bo przy każdym włączeniu wyje jak karetka na sygnale
> i wogóle się nie uruchamia nawet do poziomu biosu
>
> napędy dyski karty i pamięci sprawdziłem
> na innym kompie i ok
> zatem coś z procesorem lub płytą
>
> ktoś może się z tym spotkał?
> może jakieś rady jak reanimować kompa?
> albo choć jak sprawdzić co mogło się popsuć?
>
> pozdrawiam
> / wpaszczu

heh- ja mam to samo (karetka rzeczywiście:-);
u mnie chodzi o to, że wentylator jest wolnoobrotowy
i płyta główna drze się za każdym włączeniem kompa,
że procesor może się przegrzać. Najwidoczniej
kiedy była produkowana nie było jeszcze wentylatorów,
tak dobrze chłodzących i jednocześnie- tak wolnych czyli cichych.
U mnie w momencie gdy zaczyna się karetka wyskakuje komunikat,
że... 'fan jest nie tak' czy cośtam i ... 'shutdown: Y/N?'
Wciskam 'n' i po kłopocie, winda wskakuje.
Tak jest u mnie; czy u Ciebie tak samo- nie wiem.

PS- może wentyl jest... źle zainstalowany, bo nie jestem pewien,
ale zdaje się, że kiedyś też miałem tą karetkę jak klamra
wentyla nie dopieła się do konća...

pozdro