Re: pogwarancyjny serwis lcd

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 21:13:06 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrncphs9f.dnc.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Świetlówka nie ma szans dać takich objawów.

No właśnie. Zauważyłem, że panel włącza się prawidłowo po dłuższym
odpoczynku. Obraz jest świetny. Nic mu nie dolega. Dopiero po jakiś pół
godziny pojwiają się opisane przeze mnie objawy. Potem, nawet po odłączeniu
od komputera, wciąż panel szwankuje. Zresztą pisałem o tym wcześniej.

Dzwoniłem do serwisu Sony - każą mi wysłać panel do Poznania. Tam
przeprowadzą diagnozę i naprawią. Ale jakoś nie wydaje mi się żeby zrobili
to w rązsądnej cenie. Pewnie kilka stów każą zapłacić. Zależy mi na czymś
tańszym.
Dlatego szukam we Wrocławiu jakiegoś fachowca od monitorów LCD.

pozdrawiam
jahu