niekontrolowany restart

Autor: Jasiek <jahu_fck_at_neostrada.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:55:47 MET

witam, mam problem ze swoim pecetem od jakiegos czasu bez wyraznej przyczyny
restartuje mi sie komputer, nie ma na to reguly moze to sie stac po 10
minutach od wlaczenia a moze po 4 godzinach raz jest to kilka razy dziennie
a raz przez trzy dni jest wszystko wporzadku. Kontroluje temperature
procesora i plyty glownej tam wszystko jest ok. Niedawno zauwazyelm ze na
moim radeonie 9000 pro 64mb nie dziala wiatraczek jednak po zainstalowaniu
nowego dalej dzieje sie to samo.
Z gory dziekuje za jakies sugestie