Re: DVD DVCD DVD-Video CD-Video ... Massakra ... O co tu chodzi ?

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:16:41 MET

Użytkownik "Krzysiek" <qwaseq@pf.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95A2CC4D33FB7qwaseq@193.110.122.97...

> combo oznacza zwyczajowo nagrywarke cd r/rw i odtwarzacz dvd.
> czyli bedziesz mogl odczytac wszystskie plyty dvd na tym sprzecie ALE....
> aby odtworzyc film dvd nalezy miec odpowiedniej klasy sprzet:
> * albo pc klasy minimum PII/III + reszte bebechow
> * komputer pc + karte-dekoder dvd (w zasadzie chyba juz rzadko spotykane)

Kompa, jak sądzę, mam teraz OK, wydałem trochę grosiwa i mam
Semprona 2200+ OEM (1500 Mhz) na płycie ASRock K7S41GX.
Divixy w każdym bądź razie odgrywa mi bez problemów, zajętość
procesora do 20%, nie więcej.

BTW. Wszystko kupowałem w gralu, ceny mają rewelacyjne, a mieszkam
w Gdyni, więc sklep mam pod ręką. Najdroższa w całym zakupie była
obudowa (żona wybierała, estetyka, jak się okazuje, to w komputerach
podstawa ...)

> PS: pomysl nad nagrywarka dvd - duzo nie dolozysz, a bedziesz mogl wypalic wiecej
> danych, w tym np film dvd
No dla mnie, przed świętami, to jednak trzeba trochę dołożyć, a raczej nie
przewiduję masowego wypalania :). Wcześniej nie przewidywałem nawet
nagrywarki CDROM, ale stwierdziłem, że jednak przyda się.

Dzięki za wyjaśnienia !