Re: Wybór słuchawek z mikrofonem

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 18:13:01 MET

Mon, 15 Nov 2004 17:46:23 +0100, na pl.comp.pecet, _rafael_ napisał(a):

> Witam! Zamieram kupić sobie słuchawki z mikrofonem, słuchawki zamierzam
> używać głównie do granie :-) ale także do używania skype i takie tam ;-)
> Czasami słuchania muzyki... Mam zamiar wydać na nie ok. 80 zł. Co możecie
> mi polecić?? Jaki model najlepiej kupić??

Od paru miesiecy uzywam sluchawek Manty. Oczywiscie Manta to Sony ani nie
Technics, ani w ogole nic z tej klasy. Aczkolwiek dzialaja, dzwiek jest
zaskakujaco dobry, mikrofon daje sie ulozyc jak zechce i w ogole wygladaja
IMOHO fajnie :)

Nie bylo problemow z uruchomieniem mikrofonu, zbiera ladnie i dosc czysto
dzwiek, do rozmow wystarcza w zupelnosci.
Dzwiek generowany przez sluchawki tez niezly. Jak pamietam czasem w
markecie sluchawki za 400-500zl to oczywiscie czulo sie roznice, ale takie
np. philipsy co widzialem kiedys za bodajrze 90zl niczym lepszym sie nie
popisaly. Choc zaznaczam ze nie jestem audiofilem i calkiem mozliwe ze
jakichs subtelnych roznic nie wyczuwam.

Model jaki posiadam - MM45. Sa jakies niby lepsze - ze "skora" i mikrofonem
w kablu ale mnie sie te rozwiazania nie podobaly, w sumie kwestia gustu.
Kosztowaly mnie jakies 45zl. Nie rozpadaja sie, jestem zadowolony. Moze i
Ty bedziesz :))

Tylko mala uwaga, zebys obejrzal pare modeli, kolega kupil pozniej takie
same, a zewnetrzna jakosc wykonania byla wyraznie nizsza. Dzwiek taki sam,
ale jakos mu sie nie trzymaly kupy. Widac to bylo zreszta na oko, bo
plastik byl zle poodlewany i w ogole slabo to wygladalo. Takie uroki
taniego sprzetu - po prostu trzeba przejrzec dokladnie kilka modeli, jak
marchewke w warzywniaku ;))

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl