Re: wolny transfer płyta-ram (abit vs sdram)

Autor: horhe <horhe.reklamnielubi_at_wonWP.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 18:06:06 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości
news:2004111410372200@grush.one.pl...
Witam,
problem sie rozwiązał juz, aczkolwiek niestety nie poznałemprzyczyny
takiego zachowania sie sprzętu; przywrócilem wreszcie opty,alne
ustawienia BIOS'u, od razu transfer skoczyl do 140M/s, potem timing
z 3 na 2->wzrost do 170 M/s
> Serwer na Celeronie, który ma magistralę 66 MHz, to nie jest
> dobry pomysł. W serwerze FSB powinno być wydajne.
> Cały czas polecam optymalizację ustawień BIOSu. Dodatkowo
> warto podkręcić FSB do 75 MHz.
A podkrecanie to traktuje jako kropke nad i, czyli jak wszystko inne
jest juz OK to dopiero wtedy kręce, i tak tez zrobiłem,FSB 75MHz, a
efetk jest taki, że "prędkość" pamięci wynosi 201M/s, a hdparm
opkazuje 59 Mb/s, a więc wszysko gro i bucy:)
Dzięki i pozdrawiam!!

--
UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside