Re: Problem z DVD

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 17:05:11 MET

Dnia 15 Nov 2004 14:58:58 +0100, Lubert w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Mam problem z odczytaniem plytki DVD. Mam czytnik DVD firmy LG. Nie wykrywa on
> wogóle płytki, ani pod win xp ani pod win 98. Co robić? Jest może jakiś program
> do odczytywania DVD, ktory by mi pomogl.

Ciężko coś stwierdzic, myślę że należy ten problem potraktowac jako
jednostkowy przypadek i się po prostu z tym pogodzic. Co innego gdyby
problem występował częściej niż 1 raz.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB