Re: Nowe opcje biosu - jakby ktoś miał chwilke

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 16:10:13 MET

joy wrote:
> Witam szanownych grupowiczów
>
> Gdyby ktoś miał chwilke i mi wyjaśnił do czego, co dają i ewentualnie jak je
> ustaiwć, następujące funkcje bios'u:
> - Spread Spectrum

Enable zmniejsza zakłócenia emitowane przez komputer (może pomóc, gdy w
pobliżu stoi telewizor). Obniża szybkość komputera o jakiś jeden procent
albo i mniej. Jest to delikatna modulacja zegara mająca na celu
wygładzenie widma częstotliwościowego.

> I tak przy okazji jeszcze to mam pytanko co do napięcia rdzenia procesora -
> czy wszystko jest ok jeśli mam na bartonie 1.66 a i momentami skoczy do 1.68
> ? W specyfikacji jest 1.65.

Biorąc pod uwagę, że błąd pomiaru wynosi jakieś 5%, to wszystko jest cacy ;)