Re: Epox 8rda3i jaki najlepszy bios

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXwp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 15:57:51 MET

> Co prawda mam 8RDA3... Mam nadzieję, że w Biosie jest podobnie - przełącz
> ustawienie systemu na Expert - wtedy (na mojej płycie) ma się możliwość
> ręcznej zmiany FSB i innych. Ustawienia Normal/Aggresive/Turbo są
> "defaultowe", bez możliwości ingerencji.

Ok dzieki zaraz to sprawdze a podkrecales moze cos na tej plycie ? Ja mam
Bartona 2500+ i puscilem proca na 10x200mhz czyli 3000+ wykrywa i pamieci
synchronicznie sa w dualu puszczone 2x256mb Hynix 400mhz i poprawa w
stosunku od standartowego ustawienia 11x166 jest tylko z 8500 do 8730pkt w
3dMarku2001SE czyli praktycznie zadnej roznicy - Co jest !!

JaVoL