Re: 4 ups-y szeregowo

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 15:01:18 MET

"./nikT" <jaworski@obywatel.pl.(no-spam)> wrote in message
news:cnace7$8ud$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam. Szef nie chce dac kasy na pozadnego upsa zabezpieczajcego cala
> siec,
> a mnie juz mecza problemy ze skokami napiecia. Siedzialem wiec i
> myslalem,
> myslalem i siedzialem i wydumalem cos takiego. Gdybym szeregowo
> podlaczyl
> jeden za drugim upsy co bym uzyskal??
>
> gniazdo --> ups 1 --> ups2 --> ups3 --> ups4 --> 4 komputery
>
> Chce aby po zaniku pradu. najpier dostarczal ups 1 pozniej jak w nim
> sie
> skonczy bateria to dziala ups2 itd. az do calkowitego wyczerpania
> [...]

Niestety to nie bedzie dzialac, gdyz tansze UPSy daja przebieg
prostokatny i polaczone tak, beda uwazaly, ze nie ma pradu na lini i
tylko bedzie prawidlowo dzialal tylko ten podlaczony bezposrednio pod
230V. Poza tym, jestes pewien, ze kazdy jeden wytrzyma obciazenie choc
na chwile 4 komputerow? Kazdy z tych UPSow musialby byc minimum 700 VA
przy starszych komputerach, przy nowszych wiecej. Generalnie lepiej jest
podlaczyc kazdy pod jeden komputer.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl