Re: Sony G500 dla grafika - czy warto?

Autor: Sliver <sliver_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:04:52 MET

> Tak też bym uczynił, ale najpierw wolałbym się dowiedzieć, czy w
> ogóle jest sens go oglądać. Przestudiowałem już całe archiwum grupy
> i zdania są bardzo podzielone: od skrajnie krytycznych po bardzo
> pozytywne. Największe znaczenie mają dla mnie opinie tych osób,
> które pracują na tym monitorze od dłuższego czasu i potrafią
> ustosunkować się do stwierdzenia _próba czasu_ w odniesieniu do tego
> modelu.

Mam dwa G420, jeden od nowosci a drugi kupiony od uzytkownika domowego
(jesli tak mozna powiedziec). Ogladalem kilka poleasingowych, gdy szukalem
cos dla siebie i zadnego nie kupilem - dno i wodorosty. Niech lepiej poszuka
kogos kto mial to cudo w domu a nie w robocie. Ryzyko ze trafi wypalony jest
duzo mniejsze.

Pozdrawiam
J.