Re: PCMCIA 4in1 - problem z odczytem pamieci flash

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 13:48:49 MET

"D/\G/\" <poprosze@duuuuzo.spamu> wrote in message
news:cna5de$sc6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Byl sobie czytnik kart flash - 4in1 - producent PQI,
> karta SD 1gb,
> Windows2000.
>
> Czytnik dzialal w innym kompie w WinXP bez problemu.
> Natomiast z powyzszym sprzetem ma problemy,
> pojawia sie komunikat :
> "H:\DCIM is not accesible.
> The request could not be performed because of an I/O device error."
>
> Z czym moze to byc zwiazane ?

Witam, świat jest mały ;)

Co ciekawe - to raczej nie jest problem z komputerem. Gdyż testowałem ten
czytnik na 3 różnych laptopach z tą kartą. Karta ta działa zaś bez problemu
w aparacie i na czytnikach USB.
Inna ciekawostka - dziś sprawdzałem kartę MMC 16MB i działa. Czy to czytnik
więc gryzie się z kartą?

pzdr
topjes

ps. kupiłem ten czytnik od "D/\G/\" więc jestem niejako zainteresowany
znalezieniem rozwiązania :)))