Format

Autor: ..:: Meelosh ::.. <meelosh_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 12:04:14 MET

Mialem problem z Windowsem 98SE na moim drugim kompem, jakies dialery,
trojany jednyl slowem padl caly windows... Wiec podpialem dysk do drugiego
kompa zgralem to co bylo mi potrzebne, no i format ! Dysk czysty, fdisk
przed instalka windowsa, odpalam juz instalke windowsa i wyskakuje mi
polecenie ze przed instalka musi formatowac dysk, wiec ok. I tu jest
problem, poniewaz wyskakuje mi cos ze nie moze z formatowac dysku, no i
wyskakuje mi pozegnalne wyjscie z instalki i tak w kolko, co robic ? :)

--
Miłosz
* www.meelosh.prv.pl * www.megastacja.net *