Sony G500 dla grafika - czy warto?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 11:26:38 MET

Witam serdecznie!

Moja siostra (grafik komputerowy) upatrzyła sobie poleasingowy
monitor Sony Multiscan CPD-G500 za 850 zł (brutto). Monitor podobno
jest w 100% sprawny, nie był naprawiany, ale nie mam informacji jak
intensywnie był użytkowany. Oczywiście zakup w ciemno nie wchodzi w
grę, ale wolałbym wiedzieć, czy jest w ogóle sens umawiać się na
oglądactwo (to będzie wymagało trochę czasu i wysiłku ;)

Proszę o radę: czy waszym zdaniem warto zwrócić na niego uwagę?
Macie jakieś opinie na jego temat? A może coś innego da się w
podobnej cenie gdzieś wysupłać?

Info: obecnie siostra pracuje na dwóch monitorach: Philips
Brilliance 107 i LG Flatron 795FT+. Oprogramowanie na którym
pracuje: Photoshop, Illustrator, PageMaker, Quark XPress, CorelDRAW.

Z góry dziękuję za wszelkie opinie.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/