Kto ma Arctic Cooling Super Silent 4 Ultra TC

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 10:19:36 MET

Witam
Czy ktos ma Arctic Cooling Super Silent 4 Ultra TC i jak sie on
sprawuje? Ja mam celerona D 320 2.4GHz i zastanawia mnie czy jest on
wstanie schlodzic go no normalnych temperatur. Widzialem testy
poprzedniego modelu tej firmy i nie bardzo on dawal sobie rade.
Dlaczego mysle nad ty coolerem? Bo jest najcichszy i w rozsadnej cenie.
Moj BOXowy wentylator chodzi jak sieczkarnia.
Myslalem tez nad wymiana samego wentylatora ale jest on tak
skonstruowany ze chyba nie jest to takie proste a moze komus sie to udalo?
Prosze o opinie!!!

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660