znawcy exela help

Autor: Mistus <mistus_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 09:45:01 MET

Witam,

Drodzy Grupowicze mam taki drobny problem z korespondencją seryjną.
1) źródło danych arkusz xls
2) arkusz xls który ustwia dane
3) doc z tabelką i danycmi z arkusza 2
4) microsoft outlook (duży)

i to mi działało dosyć długo bo z cały rok a teraz przestało. efekt jest
taki że w arkuszy z pt 2 nie sumują się dane np jak w komurce wpisuje się
=2+2 to odrazu w normalnym exelu wyskakuje 4 a u mnie dalej jest =2+2 i nie
jest to kwestia ustawienia komurki jako tekstowa

objaw który chciałem wyeliminować to jak mi doc ściąga dane z exela to
wszystkie komurki sie wypełniają oprócz 3-4 w zależności od rekordu ale w
exelu wszystko jest dobrze i tam sądane

pliz help