Monitorowi odbilo... ;(

Autor: .v. <pwasylia_at_.wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 03:04:12 MET

Witam i prosze o pomoc...

Na ekranie mojego Samsunga 755DFX (17') pojawily sie odbicia w
poziomie. Dobrze to widac w przypadku czcionki na ten przyklad.
Dodam, ze zadnych zmian w sprzecie ani oprogramowaniu (np.
sterowniki) nie uskutecznialem. Czy ktos moze sie domysla na
podstawie tego opisu, co moze byc nie tak?

Dzien wczesniej wywalilo mi bezpieczniki w mieszkaniu ("przedwojenna"
kuchenka elektryczna). Bezpieczniki w listwie przezyly. Zreszta nie
zauwazylem tych odbic na poczatku pracy z komputerem. Nie sadze, zeby
przeciazenie sieci bylo zrodlo problemu, ale...

Pozdrawiam

--
.v.
K7VT2;Duron1400@266;256SDRAM;GeForce256_32MB