Re: temperatura procka

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 23:35:46 MET

Użytkownik "Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cn8fp3$75h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
Sprawdzilem

> szkoda kasy na paste bo pasta nie zmieni obrotow a sa za male!
> przeczytaj moj post!

Może Prescott-y wymagają takich "odrzutowych" wiatraczków,
ale ja miałem podkręcone pentium 4 3.0@3.75GHz na standardowym wiatraczku
i chłodzenie wymieniłem na wodne dopiero latem...

Wiatraczek od "starego" pentium4 i celeronów kręci się w okolicach 2700 i
jest to normalne....

W Twoim przypadku stawiam na źle przymocowany radiator.
Sprawdź ręką czy ma faktycznie 70 stopni.....

Awaria układu odczytującego możliwa ale mało prawdopodobna.

ax