Re: jakis dobry mikrofon

Autor: Ysmay <ysmay13_at_NO_SPAMpoczta.fmNOSPAM>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 22:28:31 MET

> Masz racje, to jest COŚ, tylko 46 dB (wart może 10 zł)

Jeżeli to ma być mikrofon do internetowych pogaduszek to spokojnie
wystarczy.. i będzie o niebo lepszy od tego co sie sprzedaje w kioskach lub
dostaje z gazetami .. ale jezeli ma to byc cos profesjonalnego to juz inna
sprawa .. Ja ogólnie jestem zadowolony z tego mikrofonu.. spokojnie złapuje
dźwięki z całego (nawet dość dużego) pomieszczenia .. mozna nawet postawić
za jakimiś przedmiotami a i tak wyraźnie nagra rozmowe .. chyba ze ktos
chce nagrywac rozmowy z innego bloku albo miasta , no to jużnie ta kategoria
:)