Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 22:23:22 MET

> 90% to wydruki ze stron intermetowych lub worda w objetosci maks 30 stron

Do tego celu drukarka nadaje się wyśmienicie. Ktoś pisał tu o cenie -
zgoda, model 4L za 330 zł to nie jest jakaś wielka okazja, skoro za ok.
500 zł można kupić lepszą HP 6P. Ale jeśli znasz poprzedniego
właściciela tej drukarki i masz 100% pewność, że była ona właściwie
eksploatowana (czyszczenie, konserwacja, oryginalne materiały itp.) to
moim zdaniem warto dać te >300 zł, żeby mieć pewność. Ja zaryzykowałem i
kupiłem na allegro od nieznajomego i (odpukać) laser HP służy mi bardzo
dobrze, ale do końca nie miałem pewności, czy nie kupuję zajechanego
"trupa" jeszcze na chodzie.

g.