Re: Asus P3B-F i Celek 566

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 21:17:32 MET

> Przecież sam pisałeś że C500 Ci chodzi, czyż nie ?
> A skoro Ci chodzi CPU PPGA to jak to może być przejściówka FCPGA ?
> Chyba że ona jest uszkodzona ?

procesor PPGA moze dzialac w przejsciowce _FCPGA_ (przynajmniej u mnie bo
testowalem)

powiem wiecej - aktualnie Celek 900@1200 CuMine (FCPGA) mam w przejsciowce
Slot1 - _PPGA_
przerobionej (wywalenie jednego zlacza z Socketa oraz polaczenie dwoch
innych od strony
lutowania socketa) na FCPGA.

Caly ten watek opiera sie o plyte P3B-F o ktorej byl post iles dni temu i
jej dziwnych objawach
ze startem itd. Mozna debatowac ale lepiej posprawdzac po kolei - jesli sie
nie odpala komp
z procem FCPGA ktory wymusza nizsze napiecie na rdzen mozna sprawdzic
woltomierzem
czy rzeczywiscie je dostaje; potem wymusic takie jak ten dzialajacy Celek
500 (2.00V)
- koniecznie zalozony wiatrak i proby chwilowe bo uwalisz CPU; bezpieczniej
jednak zaczac
od nizszego (z tego linka widac ze MS6905 Master umozliwia zmiane napiecia).