Re: Asus P3B-F i Celek 566

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 20:52:52 MET

> W przypadku Celeronów Coppermine były począwszy od C533A do 1.1GHz.

No to jesli przejsciowka takie uwzglednia to chyba jest to FCPGA, czyz
nie?

> Przecież sam pisałeś że C500 Ci chodzi, czyż nie ?
> A skoro Ci chodzi CPU PPGA to jak to może być przejściówka FCPGA ?
> Chyba że ona jest uszkodzona ?

Cos widze ze nie dojdziemy do porozumienia.
Podalem linka? Podlaem. Jest to FCPGA? Jest to FCPGA.
Chodzi na niej procek PPGA, bo musi chodzic - przeciez napieciowo jest
kopatybilna w dol.
Jedyne co moze byc nie tak, to bledne ustawienie zworek, o ktore sie
pytam, a Ty chcesz mi koniecznie udowodnic, ze to nie FCPGA.

Poza tym jakby byla uszkodzona to zadnen procesor by na niej nie
poszedl...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055