Re: temperatura procka

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:58:24 MET

Solar wrote:
> Mam plyte Asusa p4p800 procek Celeron D 320 2.4 Problem polega na tym ze
> cooler (boxowy) ma non stop 2700 obrotow i jak procek jest obciazony w 100%
> temp. rosnie do ok 70C a cooler nie kreci sie szybciej. Czy to normalne? jak
> tak dalej bedzie to mi sie sypnie sprzet :/
> Probowalem wlaczyc Qfan i nic mi to nie dalo, mam najnowszy bios skonczyly
> mi sie pomysly :(
> Acha kupilem jescze jakis cooler na obudowe, zamontowalem go pod zasilaczem
> zeby wydmuchiwal ale efekty mizerne.

Mam prawie taki sam zestaw plyte P4P800-VM i taki sam procesor z
coolerem BOX i mam wieksze obroty! Te obroty sa stanowczo za male!
Pozatym jak wzrasta obciazenie procesora to rosna tez obroty!
U mnie przy normalnej pracy obroty to 4000 a temperatura 42C.
Musi cos byc z automatyczna regulacja obrotow. Sam wentylatora ma cos
takiego i u ciebie chyba to zle dziala. Jak masz to na gwarancji to
reklamuj ale to jest okazja zeby kupic lepszy cooler bo ten przy tych
4000 jest bardzo glosny :-) nie mowiac juz jak one wzrastaja :-(

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660