Re: Komorka zakloca PC

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:52:47 MET

KILu wrote:

> Szczególnie, że dziś taka dyskietka wytrzymuje o wiele mniej, niż 10 lat
> temu. Ciekawe swoją drogą, czy to wina nośników, czy stacji.

Moim zdaniem to wina producentow hurtem rzucajacych towar z tasmy... Do
tej pory mam gdzies w szafce stare dyskietki 5.25 od Commodore 64 i moge
sie zalozyc, ze wciaz sa tam dane :) Inny przyklad - od czasu do czasu
uzywam 400 MBajtowego starego HDD - tyle lat nosze go w plecaku a
jeszcze ani jednego BADa nie zalapal... nie to co dzisiejsze dyski -
mucha nasra i full BADow wyskakuje.

--
Borys Power