Co nawala?

Autor: Patryk T. <admin_WYTNIJ__at__TO_patrykt.prv.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:22:44 MET

Mam mały problem z moim 6 letnim kompem i nie wiem co mu dolega.
Podczas uruchamiania komputera nie załącza się monitor (po kilku resetach
komputera czasami się udaje). Udało mi się ustalić, że nie jest to wina
monitora, ani kabli (podłączyłem inny monitor na innych kablach i niestety
jest to samo) oraz najprawdopodobniej nie jest to wina karty
graficznej, ale jeszcze to muszę sprawdzić, ale zakładając, że nie jest to
wina karty graficznej to co?

Ktoś się kiedys spotkał z taką sytuacją?

--
=> Patryk T. | GG 356262
=> admin[at]patrykt.prv.pl