Re: RAID stripping i brak możliwości utworzenia więcej niż jednej partycji

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 17:59:45 MET

Michael wrote:
> I napewno miałeś kilka partycji przy RAID stripping, czyli tryb w
> którym zapisuje naprzemiennie dane raz na jednym raz na drugim dysku?
> Pytam, bo kolega twierdzi, że jak dyski są w strippingu to partycja
> może być tylko jedna na te dwa dyski.

To bzdury ci opowiadal. Mozesz miec tyle partycji ile chcesz. Ja mialem 2x
80GB w strippingu i 5 partycji. Zakladalem je odrazu przy instalacji windy.
A z pod XP tez mozna zakladac nowe tylko teraz masz problem bo partycja
zajmuje ci cala wielkosc dyskow. Ja proponuje ci zainstaluj winde od nowa
ale ta ze scalonym SP1 bo bedziesz mial problemy z obsluga dyskow wiekszych
niz 137 GB

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |