Re: ERPOX 8RDA3I

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 15:50:41 MET

Niejaki Krzysiek Łysiak w przypływie geniuszu wysmażył(a) co
następuje:
> dzięki za info
>
> W specyfikacji jest napisane, że można włożyć pamięci 333 lub 400 MHz a czy
> pójda 266MHz ??
Bez problemu pójdą pamięci 266MHz.

> Widziałem tez bardziej wyposazone EPOXy np ERPOX 8RDA3+ (358 zł) czy ERPOX
> 8RDA3+ Pro
Jeżeli są ci potrzebne SATA (SATA jest dostępne w wersji 3.X),
IEEE1394, RAID itp. to sens kupna bardziej "wypasionej" płyty jest jak
najbardziej oczywisty. Pytanie tylko, czy to całe dodatkowe
wyposażenie będzie ci potrzebne - jeżeli nie, to nie ma co dopłacać.
Możliwości podkręcania są we wszystkich przypadkach praktycznie takie
same a różnica w cenie to 100 zł.

> A czemu ci padła ta płyta, moze za bardzo podkręciłeś procka i płyta nie
> wytrzymała??
Nie sądzę, żeby płytka padła od podkręcania. Po prostu najpierw
wysiadł jeden kanał EIDE, następnie dźwiękówka. W sumie każdej płytce
to się może zdarzyć, a wymieniłem na Abita NF7 tylko z tej przyczyny,
że w sklepie w którym kupowałem Epoksa już ich nie mieli a ja nie
chciałem czekać.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)