via KT333 ECS na Epoxa 8RDA3I na nForce2 i PROBLEMY

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:25:15 MET

Problem raczej związany ze sprzętem lub z Winda98… ale ale do rzeczy
Zmieniłem stara płytę na via KT333 ECS na Epoxa 8RDA3I na nForce2
Ultra 400 i jestem w szoku programy instalacyjne NIE WYKRYWAJÄ„ mi
Karty graficznej a (mam Gforce4Ti 4200 Creativa zmieniałem nawet bios
karty na inny MSI i DELL i tez klapa) system instalowany od nowa po
zmianie płyty g. (win98pl .) instalacja na twardo sterowników (sam
wybieram kartÄ™ jaka mam Nvidia GFTI 4200 bez instalatora) to reset a
właściwie wyłączenie kompa i dupa blada. Mogę pracować tylko na
standardowym sterowniku VEGa 16 kolorow (640/480) załamka .
a sterowniki do chipsetu niby sie instalujÄ… (rozpakowujÄ… do
katalogu)ale widze ze w menadżerze urządzeń ich nie ma pozostają
standartowe .Czyżby Chipset Nforce od Nvidi był niekompatybilny z
GForce TI4200 tez od Nvidi pod systemem win98 PL paranoja (pod Xpekiem
wszystko gra) Jakieś podpowiedzi ,może ktoś tez miał taki problem .
Stery to ale inne tez próbowałem
---NVIDIA Display Driver for Windows 9x version
4.14.10.6176, 07/12/2004
---This nForce Win9x driver package contains the below components:
Audio driver version 4.31
Audio utility version 4.31
Ethernet driver version 4.16
GART driver version 3.77 (WHQL)
Memory controller driver version 3.38 (WHQL) with updated uninstaller
files
SMBus driver version 4.04 (WHQL) with updated uninstaller files
Installer version 4.31