Aplikacje 16-bit i windows 2000

Autor: ramzes <ramsio_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 13:45:56 MET

Witam wszystkich.
Od pewnego czasu gdy próbuję uruchomić w w2000 aplikację 16-bitową (dla
win31 lub DOS) system wyświetla okienko z
następującym komunikatem:
"config.nt. Ten plik systemowy nie nadaje się do uruchamiania aplikacji
systemu MS-DOS lub MS windows.
Wybierz przycisk zamknij aby zakończyć działanie aplikacji."
Wcześniej nie było żadnych problemów z uruchamianiem takich aplikacji.
Sprawdziłem system AdAware'm i najnowszym antywirusem. Nic nie wykryły.
Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego przypuszczalne mój system się tak
zachowuje?

Serdecznie pozdrawiam