Re: glosniki - jakie?

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 13:43:24 MET

KILu napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, że za 200-300 zł można nabyć coś, co będzie gralo
> lepiej, niż Creative. Tyle, że trzeba się naszukać... a taki tani, nieźle
> grający i często ładniejszy (i zajmujący dużo mniej miejsca) zestaw do PC
> można kupić w każdym sklepie.

200-300zł to ja bym na pewno nie dal za glosniki do komputera bo tak
trzeba to traktowac (lepiej do procka dolozyc). nie wydaje mi sie tez
zeby jakis audiofil zaakceptowal nawet najdrozsze glosniki do kompa :-)
trzeba tez pamietac ze komputer nigdy nie bedzie zrodlem idealnego
dzwieku (no chyba ze ktos zainstaluje jakies specjalene karty ale to juz
inna bajka).
Smieszy mnie tez to ze niektorzy kupuja dla szpanu drogie zestawy 5.1 do
gierek :-) a ze w swoim malym pokoiku nie maja ich gdzie ustawic to
stoja sobie wszystkie glosniczki razem na biurku obo monitora :-)))
dlatego ja kupilem na allegro uzywane SMS-5100 za 75zl :-) jeszcze nie
dotarly wiec sie nie moge wypowiedzec co do ich jakosci.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660