Re: 2 iiyamy - ktora????

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 13:14:13 MET

> Po tych wszystkich postach, kilku godzinach spedzonych w sieci biore 17"
> Iiyama Vision Master Pro 1413 (LM704UT)na DiamondTronie. Mam nadzieje ze
> ten kineskop jest tak samo dobry jak Trinitron.

powinienes jeszcze cos wiedziec na temat tych kineskowpow:

cytat: "Każdy typ ma swoje wady i zalety. Kineskopy z maską perforowaną są
wycinkiem kuli, więc ekran nie jest idealnie płaski, a lekko wypukły.
Płaskie są natomiast kineskopy Trinitron i Diamondtron, a w dodatku
wyświetlają bardziej jaskrawy obraz. Niestety, ich budowa wymusza stosowanie
specjalnych drucików usztywniających (jednego w przypadku monitorów 15" i
dwóch w modelach większych). Druciki te są wyraźnie widoczne, szczególnie na
białym tle. Wyglądają jak dwa szare, poziome paski biegnące kilka
centymetrów od górnej i dolnej krawędzi obrazu; najczęściej po dwóch-trzech
dniach pracy przyzwyczajamy się do nich. Jeśli jednak paski przeszkadzają
nam w pracy, lepiej wybrać monitor z maską perforowaną."

Ja sie do tego przyzwyczailem.
Pozdrawiam.