Re: Nowy komp i nie dziala win98SE

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 12:19:23 MET

Użytkownik "Friend" <uniwersalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cn4pt2$lot$1@inews.gazeta.pl...
> Znajomy kupił nowego kompa(CeleronD 2.4 +Intel865GBF) i chce koniecznie
> pracować na Windows98SE. Niestety po zainstalowaniu systemu podczas
> uruchamiania kompa wszystko zatrzymuje sie i system sie nie ładuje. Tryb
> awaryjny działa OK. Probowałem w trybie awaryjnym zainstalowac sterowniki
do
> płyty ale to nic nie pomogło. Sterowniki do zintegrowanej grafiki nie chcą
> się zainstalować w trybie awaryjnym.
>
> Macie jakieś pomysły?

padajace ramy ? moze win98 nie toleruje dual-chanel'a.
zainstaluj taki servicepack intela co jest razem z plyta - intel inf update
zaktualizuj bios do tej plyty ze strony intela.
Czy znajomy ma dyski serial ata czy normalne ? Jezeli serial to moze trzeba
w biosie wlaczyc compatibility mode przy kontrolerach ide.
865 jakos wyjatkowo slabo nadaje sie dla 98 szczegolnie plyty intela, z
asrockami itp. chodzi jako tako poprawnie.
Generalnie zrazony i865 aby moc pracowac z moim ulubionym systemem zlozylem
sobie kompa na MSI PX8 VIA P4X800 Coprawda mnostwo bylo z tym schodow ale
dopiero na kingstonach zaczal chodzic prawidlowo.(ta plyta nie znosi
Goodramow Wilka) .