Re: glosniki - jakie?

Autor: la viah <lauviah_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 11:50:27 MET

Mantades <emin4@wp.pl> napisał(a):

> Chcialbym sobie kupic glosniki (2 glosniki + subwoofer) na dniach i
> Cena max to 200 zl.

slyszalem TEACi na audigy 2 i na prawde potrafia slicznie grac
to glosniki dwudrozne, nie to co creative
tyle ze troche drozsze, ale czesto widywalem na allegro, bo jedna osoba chyba
je sprowadza z niemiec
http://sirius.pl/product.php?action=info&id=7500&sid=1

a jesli nowe do 200 to zdecydowanie modecom
http://sirius.pl/product.php?action=info&id=10183&sid=1
ponizej 200 i tez dwudroznosc daje po uszach lepiej niz creative

sam mam sluchawki bo zadne komputerowe mnie nie zadowalaja w cenach do 200 :P
w pokoju sa 2 kompywiec jak co slucham n acreativach wspollokatora i zaluje...
ze nie ma on teacow