Re: 2 iiyamy - ktora????

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 03:28:38 MET

> Moze bym go wzial ale jest az 200zl drozszy. Warto dolozyc az tyle????

Mi byl taki potrzebny, wiec ja nie zalowalem, ale do Twoich zastosowan w
zuplenosci wystarczy Ci jeden z tych dwoch. Jezeli w peni wykorzystasz
mozliwosci HM703UT to warto, jesli nie - to nie ma co dokladac az 200zl.
Niby lepszy do gier jest HF703U (wedlug producenta) to ja i tak twardo
stawiam na Diamondtron - jakby nie patrzec to jeden z najlepszych kineskopow
swiata (tak samo dobry jak FDTrinitron, jak nie lepszy - zdania sa
podzielone)