Re: 2 iiyamy - ktora????

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 03:02:04 MET

> Moze ktos mi pomoc dokonac wyboru? Cena ta sama, drugi ma lepsze
> odswiezania, pierwszy jest na kineskopie DiamondTron drugi na jakims
> FLAT-FST. Monitor ma byc wykorzystywany w domu, glownie internet, gry i
> filmy. Troche kusi ten DiamondTron.... Moze ktos ma ktorys z powyzszych
> modeli i moglby sie wypowiedziec na ich temat.

Ja bym bral Diamondtron. Jak ma Ci posluzyc ladnych pare lat + super obraz
to tylko Diamondtron.

>Monitor ma byc wykorzystywany w domu, glownie internet, gry i filmy

Wyzsza rodzielczosc Ci nie potrzebna do takich zastosowan.

Ja mam model HM703UT - jesli znajdziesz jeszcze gdzies ten model to
polecam - Diamondtron i 1600 x 1280, tylko ze ja do grafiki glownie go
stosuje.