Re: glosniki - jakie?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 22:27:33 MET

Użytkownik "Mantades" <emin4@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cn5tn6$8t8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dzieki za pierwsze info, zaraz je sprawdze dokladniej, przy okazji
chcialem
> sie zapytac co oznacza skrot P.M.P.O. przy ktorym zwykle stoi spora
liczba
> watów podobnie jak przy RMS (subwoofer?)?
>
> Pozdro
>
> NIe zastanawiaj sie nad szajsem-
KUP CREATIVA bedziesz do końca zycia pamietam że to był dobry wybór.
PMPO to skrót od "peak music power output" co oznacza szczytową muzyczną
moc wyjściową. Jest to ściema ponieważ moc szczytowa to pomnożone napięcie
zasilania wzmacniacza x jego maxymalny prąd co nie odwzorowuje średniej
ciągłej mocy wzmacniacza.
Tą moc mozna sobie wsadzić miedzy baki z cyklu kwiata i paproci.
Dla mnie jeżeli widze na sprzecie moc PMPO- oznacza że mam doczynienia
ze sprztem "bazarowym"