Re: Klawiatura jak w notebooku do PC

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 22:07:29 MET

Użytkownik "Siergiej" <jacekjd@delete_this.o2.pl> napisał w wiadomości

> Jakiś czas temu widziałem w sklepie komputerowym klawiature o rozmiarach
> i układzie klawiszy podobną do klawiatury w notebooku, nawet mi się
> podobałą, niestety owego sklepu już nie ma a ja nigdzie podobnej nie
> mogę znaleść, może ktoś z Was wie co to za klawiatura i gdzie ją można
> znaleść(najlepiej jakiś sklep internetowy)

Jest kilku producentow np: BTC, Manta, ktorzy robia takie klawiaturki.
kupilem taka, zeby mi sie miescila kalawiatura i mysz na szufladce. Mam
Mante MM903, jest OK. Ma dobre i dzialajace bez dodatkowych sterow klawisze
dodatkowe (12) po winda XP pro. Tak, ze ta moge polecic, ale jezeli chcesz
sam sie przymierzyc to w MM maja kilka rodzajow - w Katowickim ok 4.
pozdrawiam
piotr