Re: HP 4L - czy warto ?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 19:57:53 MET

"JackEK" <sdf@pol.esp> wrote in message
news:cn5jn7$met$1@nemesis.news.tpi.pl...
> takie pytanie:
>
> mam okazje kupic HP LaserJest 4L za 330 zl. Drukarka w bardzo dobrym
> stanie. Miala dotychczas tylko jednego wlasciciela - zaprzyjazniona firme
> (serwis komputerowy) ktora bardzo o nia dbala. Do tego daja mi na nia
> gwarancje. Warto nabyc w drodze kupna ?
>
> Dodam ze priorytetem sa dla mnie tanie wydruki, czyli ogolnie rzecz
> ujmujac - ekonomicznosc. Jestem zdecydowany na 99% takze jak macie jakies
> uwagi to piszcie, nie chcialbym zrobic bledu.

Jak w dobrym stanie to TAK...
Ale niektóre poleasingowe mają ogromne przebiegi i ine warto.

Toner z bębnem (zamiennik) kosztuje do 4l/5l/6l 100-120 zł
To już się robi 450 zł a za 600 zł można kupić prawie nową 1100 z pełnym
tonerem.

A za 830 zupełnie nową 1010 - i to jest IMHO najlepszy wybór :) Ja taką
kupuje, znalazłem na
allegro do niej zamienniki za 115 zł :) - więc nie ma co, jak masz kase
kup nówke. NOwa to nowa.
Dwa alta gwarancji - drukarki HP mają super jakosć - w domu taki sprzęt może
chodzić z 20 lat :)

Ja niedługo nabyje w drodze kupna HP LJ 10xx, tylko sie zastanawiam czy 1010
czy 1012....