Asus P3B-F i Celek 566

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 19:37:26 MET

Czytalem, guglalem, ale...
Wieszkosc opisow mowi, ze wystarczy przejsciowka regulujaca napiecie +
najnowszy (1006) BIOS i juz.

Tyle ze u mnie nic z tego nie wynika :-/

Mam przejsciowke MSI (napiecia od bodajze 1.3), BIOS 1006, a komputer i
tak sie nie odpala :-/
Po prostu nie rusza, wiatraki sie kreca, ale ani piskow nie slychac, ani
sygnalu na monitor nie widac.
Na AUTO jak i na manualu tak samo.

Co sie dzieje?
Celka dostalem jako sprawnego - watpie zeby byl uszkodzony, ale na dobra
sprawe sprawdzic nie mam gdzie.

Jakies pomysly?

Ps. O dziwo - tak jak nie moglem wylaczyc tej plyty trzymaniem power off
(tzn. moglem ale potem jojczyl przy starcie) - to po wlozeniu plyty do
obudowy i przykreceniu wszystkiego, a nie stawianiu na krzesle, problem
znikl. Nie pytajcie czemu, bo nie wiem ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055