Re: jakie forum nt sprzetu

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 19:25:09 MET

Jolly Roger napisał(a):
> Niejaki Maciek w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:

> Co według ciebie oznacza słowo stwierdzenie najlepsze forum? Jeżeli
> chodzi o liczbę uczestników i różnorodność dyskusji, to możesz
> zaglądnąć na forum chipa.

takie na ktorym odpowiedzi sa najbardziej profesjonalne i na ktorym jest
najmniej niedowartosciowanych specjalistow od wszystkiego ;-)

> Eeetam, przesadzasz. Czasami ludki na tym forum piszą takie głupoty że
> się załamać można, a najczęstrzą odpowiedzią na wszelakie porblemy
> jest stwierdzenie żeby kupić nowy zasilacz i to najlepiej chiefteca.

Dlatego buzka ma przymkniete oko :-) i tu sie z toba zgadzam! niektorym
sie wydaje ze jak maja rok kompa to juz sa super specjalistami.
Kazdy pisze co mu tylko przyjdzie do glowy i nie wiadomo czego sie
trzymac :-(
Najlepsze jest to ze sa tez tacy ktorzy uwazaja ze jak cos kupia to musi
to byc super i nawet jak nie jest to nie sa wstanie tego przyjac do
wiadomosci :-(

> www.google.pl ;)

google to ja znam bardzo dobrze ale chodzi mi o wyprobowane linki :-)
forum to moze teraz kazdy zalozyc wiec jest tego mnostwo a testowan na
wlasnej skorze rady niektorych to moze byc troche droga impreza :-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660