Re: GeForce 2 Ti w czym problem ? pomocy !

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 19:12:03 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95A0BEAA565FFmbien@127.0.0.1...

> Tak? A to ciekawe - jak niby dorobil drugi RAMDAC do GF2Ti by mozliwe
> bylo wyswietlanie roznych obrazow na monitorze i TV? Naogladales sie chyba
> Harrego Pottera w telewizorni ;>

Miałem emulator drugiego Ramdaca, nie masz? ;-) A poważnie to może
faktycznie coś przekombinowałem. Pamiętam że napewno mogłem podzielić ekran
np w pionie i część widzieć na TV na moim GF2MX200. Jeśli chodzi o
klonowanie to już nie pamiętam, ale zdaje mi się że było możliwe, ale nie
upieram się bo już nie pamiętam. Jeśli chodzi o Prolink GF2Ti 64MB to tak
naprawdę była karta koleżanki, na której za chiny nie mogłem uzyskać żadnego
obrazu na żadnym TV pod WinXP, pod w98 było ok. Wtedy pomógł mi TV Tool.
Wydaje mi się także że na tym MX'ie też była możliwość klonowania obrazu.
Jesteś pewny że nie da się??

pozdrawiam
Marcin