Re: Wiatrak do AMD Athlon 64 3000

Autor: Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt_at_malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:35:03 MET

> Ja mam zwyklego aluminiowego za 35 zyla, podkreconego Bartona na 3200+.
> I tak, chlodzi to GlacialTech. Po prostu polecam firme, nie wiem co sie
> tak do mnie osobiscie za przeproszeniem przyjeb***s.

nie bierz tego do siebie
po prostu jak slysze o hiper power radiatorach pokrytych zlotem to mnie
skreca - nie zazdrosc
jesli firma stosuje takie chwyty, to ja dziekuje i sam sobie wydlubie
radiator ;-)

BTW widzialem gdzies na jakims forum fajne chlodzenie wodne
obok komputera stalo cos, co sluzylo za podstawke na kwiatek
po bokach mialo zeberka chlodzace i 2 rurkami bylo podlaczone do kompa
i tak kwiatek mial cieplo, a komputer mial zimno
jak sobie przypomne rzuce linka
sam zaczalem cos takiego robic dla mojego przyszlego kompa z athlonem 64

> Zima sie zdejmuje zarowno chromy jak i alufelgi.

racja
EOT

zyga