Dziwne zwisy DirectX - grafika winna?

Autor: Kudłaty <PreczZeSpamem_mattiz_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:14:20 MET

Witam!

Chciałem sobie dzisiaj przetestować multimedialnie nowy komputerek i
niestety nie udało się.
procesor Barton 2500+
płyta GA-7VT880L
pamięć 2x256 MB Kingston
grafika Gigabyte Radeon 9550
zasilacz CHIEFTEC HPC-360-302-DF 360W
System postawiłem (Win2k SP4), Via 4in1, sterowniki ze strony gigabyte'a,
directX 9.0c.
Test 3D czasami przechodzi, a czasami się wiesza po kilku sekundach, przy
grach wiesza się po kilku sekundach, tak, że pomaga tylko twardy reset.
Próbowałem też na sterownikach z płyty, próbowałem starszy directX, system
stawiałem 3 razy i zawsze to samo. Memtest chodził 2h, sprawdził 2000%
pokrycia i 0 błędów, prime95 45 minut, też bez błędów. Stawiam na winę karty
graficznej, ale czy może być jakiś inny powód?

Na szczęście w sklepie powiedziano mi, że jak w poniedziałek rano przyniosę,
to postarają się od ręki wymienić, ale ja nie chcę czekać do poniedziałku :(

Jakieś sugestie, czy uzbroić się w cierpliwość?

--
M[at]eusz.vm.pl      [WRO]
GG# 551221