Re: Catalysty CCC i BIG PROBLEM :((((((((

Autor: NashVeh <piotrek2x_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:03:44 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" napisał w wiadomości news:
> detonatory?!?!? instalowales sterki do nvidi?
pomylilo mi sie, daaawno temu mialem nvidie,
oczywiscie chodzilo mi o katalysty

> jak nie dziala?
nie mam zadnych zakladek do ustawiania grafiki
nie istnieje cos takiego jak zaawansowane ustawienia
we wlasciwosciach ekranu. NIE ma opcji do opengl, direct3d,
nie mozna NIC ustawic ani antyaliasingu, ani anizotropow bo
nie ma gdzie. Po prostu nie ma takich zakladek.

Zas CCC nie dziala.
Po odpaleniu cos tam sie wgrywa wgrywa i koniec, cisza
mozna tak w kolko. Nie dziala i koniec. Frameworksy 1.1
sa od zawsze zainstalowane.

Pozdrawiam