Re: Blad explorer exe

Autor: Raku <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 16:28:42 MET

Cinek wrote:

> No i tu ktos sprzęcie .nie pisalem nnieemat oprogramowania..poniewaz blad
> ten moze byc spowodowany slym dzialaniem pamieci RAM.a wiec zastanawiac
> sie nad pytaniami najpierw bym prosil.

Alke to jest grupa Pecet - o sprzecie - ludzi tutaj nie obchodzi twój
problem z explorerem.exe gdyż jest to składnik Windows, a niek?orzy z tego
forum nie używają Windows, nie chca wiedzieć co to jest więc jeżeli nie
zadasz konkretne pytanie o sprzet raczej ci nie pomogą

p.s.
ja używam Krusidera i nie mam błędy ochrony
i jestem dzisiaj cierpliwy ;)

--
Raku