laptop: centrino, pentium, celeron - różnica?

Autor: lens <macieknn_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 16:24:42 MET

jestem na drodze zakupu laptopa mam dylemat i rozbiezne opinie sprzedawcow
co to procesorow, a intel (www) wykresy zablokowal dla swoich sprzedawcow.
rozumien, ze:
-centrino- czyli 'pentium M' , maly pobor pradu i WLAN(wifi) ( centrino
skalda sie na calosc )
-pentium 4 - duza moc obliczeniowa
- pentium 4 M - czy w ogole jest cos takiego ?
-celeron - sobie odpuszczam, bo sie grzeje itp... i jest slabszy od w/w

teraz czy mozna porownac moc obliczeniowa:
centrino 1,4 GHz do pentium 4 2,0 GHz
lub podobnie?
moze ktos wie gdzie sa wykresy porownawcze?
PS moim typem jest DELL cent. 1,4 /combo/256Mb/30Gb/wifi./ 15''
bede go stosowal na wynos ok 2-3 razy w miesiacu.Troche a-cada, photoshopa i
www.
maciek