Re: [graficzna] Riva TNT - sterownik Win98

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 15:22:45 MET

Dnia Sat, 13 Nov 2004 15:18:43 +0100, proletaryat napisał(a):

> te od nvidii dzialaja

mogę powiedzieć tylko tyle. Jak robiłem kompa 2 lata temu to działało na
maksa (nie pamiętam z jakimi sterownikami, pewnie z sieci). Teraz siedzi
mój kolega lamer z jakimś "specjalistą, komputerowcem" ;) i płaczą 3
godzinę, a już tydzień temu robili całodniowe szukanie w necie i
instalowanie kolejno na świeżych instalkach - nic. Ja myślę, że pewnie coś
podczas instalacji sp***** ale jeżeli ktoś ma jakieś info nt. sterowników,
czyli: czy pakiet nvidi obsłuży itp. to proszę o info.

--
"Agent Orange"