[graficzna] Riva TNT - sterownik Win98

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 15:11:49 MET

Problem:
Win98 nie chce zainstalować karty Riva TNT. Ściągane były najróżniejsze
sterowniki ze strony supportu i innych i nie działają. Innego windowsa nie
da się na tym pude zainstalować. Pytam w imieniu kolegi, więc b.
szczegółowych informacji nie mogę udzielić (numer seryjny itp). Czy ktoś
może coś poradzić w tym temacie? Z góry dziękuję....

p.s.
nie ma płytki z oryginalnymi sterownikami, kiedyś karta chodziła (po tym
jak ją zainstalowałem koledze 2 lata temu, pomagam mu zdalnie z innego
miasta) teraz są problemy...

--
"Agent Orange"