jaka drukarka?

Autor: Fantazyoosh <fantazyoosh_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 14:38:39 MET

Piszę z drugim już dziś pytaniem, mianowicie proszę o pomoc w wyborze
drukarki;)

Sprzęt bedzie wykorzystywany do zastosowań domowych - głównie tekst i
wydruki jakis schematów od czasu do czasu. Zależy mi jednoczesnie na
możliwości drukowania na folii. Zdjęcia byłyby drukowane rzadko, niemniej
ich nie wykluczam, więc i tu drukareczka powinna zapewniać możliwie dobrą
jakość.

Oczekuje bezawaryjnej pracy, przyzwoitej wydajności, niskiego poziomu
hałasu itd. Oczywiście tania eksplaatacja jest bardzo ważna... Gdzieś
czytałem o patentach z napełnianiem zbiorniczków tuszem za pomocą
strzykawki? O co chodzi, i w jakich drukarkach ma zastosowanie ten patent?

pozdrawiam,
f.