Re: Predkosc procesora

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 14:12:57 MET

welder wrote:
> Witam serdecznie!
>
> Pytanie moje pewnie smieszne dla wielu jest nastepujace:
>
> Dlaczego wyswietlajac wlasciwosci systemu pod WinXP podawana tam
> predkosc pracy procesora rozni sie od predkosci jak wynika z typu
> procesora - np.: Procesor athlon 1,8GHz pracuje z predkoscia 1,2GHz.

Procesor to AthlonXP 1800+ 1533MHz. Poszukaj w BIOSie - najpewniej masz źle
ustawioną częstotliwość FSB (powinna być 133). Athlon 1.2GHz nazywał się
Athlon 1200. Dopiero AthlonyXP dostały w nazwie PR zamiast realnej
częstotliwości.

--
Piotr Slawinski
Strony internetowej niet /serwer w rozsypce przez najbliższe dni/